Velkommen til oss!

1.juni byttet vi navn til DRIV energi. 

Vi har også byttet kundesystem og kan nå tilby alle kunder en egen tilgang til sin kundekonto hos oss. 

Opprett ny login via lenkene nedenfor.
– Alle kan opprette login til kundekonto, både bedriftskunder og privatkunder
– Er du lagt til som kontaktperson i kundekontoen er det enkelt å opprette tilgang. Du må oppgi epost, telefonnummer og kundenummer
– Er du ikke lagt til som kontaktperson i kundekontoen er veien inn litt lenger. Da må du forberede deg på å bli spurt om flere ting som; detaljer fra siste faktura
– Det er mulig å se flere kundekontoer i samme kundelogin. Dersom du har behov for dette – ta gjerne kontakt så hjelper vi deg med å tilknyttes flere kundenummer

Du får full oversikt på hele ditt kundeforhold i kundelogin; drivstoffkort på stasjon, biofyring, utkjøring av drivstoff, smøreolje ordre. Du finner blant annet; bestillinger, statistikk på volum, faktura og utestående, og vil kunne merke drivstoffkort eller sperre dem ved behov.

Vi opererer med tre AS i virksomheten, velg området hvor du har din kundetilknytning for å opprette kundelogin nedenfor. Velg «Opprett en konto» på høyre side. Har du allerede en kundelogin, kan du sette inn dine opplysninger på venstre side under «Velkommen». Og ta for alle del kontakt dersom du trenger hjelp!

 

Noe vi ofte får spørsmål om:

Hvorfor er det reservert et høyt beløp på min konto etter jeg fyller drivstoff?

Det er ikke vi, men din kortutsteder/bank som reserverer beløpet. Det er regler fra Mastercard,Visa og Bankaxept som styrer dette. For Visa og Mastercard kan reservasjonen stå i noen dager før den blir borte, dette er et system de har hatt lenge. 

Nye regler gjelder ved bruk av Bankaxept; det reserverte beløpet skal bli borte kort tid etter tanking, og det faktiske beløpet debiteres. Vi har sett noen feiltilfeller hvor reservasjonen står til dagen etter, men bankene jobber med saken for at alt skal fungere raskere. Vi ser ikke mange feiltilfeller nå i september. Ved de tilfeller hvor det tar lengre tid, ta da kontakt med din bank/kortutsteder. 

Mer om de nye reglene for reservasjon av beløp ved tanking for alle drivstoffkjeder i Norge fra juli 2020 : https://bankaxept.no/viktig-informasjon/reservasjon-av-belop-pa-konto-ved-fylling-av-drivstoff/