Velkommen til oss!

Vi tilbyr alle kunder en oversiktlig tilgang til kundekonto. Har du allerede en login, gå direkte inn på lenkene under. Er du usikker på hvilket AS du tilhører – ta kontakt:-)

 

Ny kundelogin: les veiledningen under!

Vi opererer med tre AS i virksomheten, velg området hvor du har din kundetilknytning for å logge på. Velg «Opprett en konto» på høyre side. Og ta for alle del kontakt dersom du trenger hjelp! Telefon 32 75 90 80 kl 07:30-16:00 eller send en epost til post@drivenergi.no

– Alle kan opprette login til kundekonto, både bedriftskunder og privatkunder
– Er du lagt til som kontaktperson i kundekontoen er det enkelt å opprette tilgang. Du må oppgi epost, telefonnummer og kundenummer
– Er du ikke lagt til som kontaktperson i kundekontoen er veien inn litt lenger. Da må du forberede deg på å bli spurt om flere ting som; detaljer fra siste faktura
– Det er mulig å se flere kundekontoer i samme kundelogin. Dersom du har behov for dette – ta gjerne kontakt så hjelper vi deg med å tilknyttes flere kundenummer
– Vi gjør oppmerksom på at vi må be om godkjenning fra bedriftseier for tilknytning av nye kontaktpersoner i kundelogin, dersom du ikke er tilknyttet foretaket allerede.

Du får full oversikt på hele ditt kundeforhold i kundelogin; drivstoffkort på stasjon, biofyring, utkjøring av drivstoff, smøreolje ordre. Du finner blant annet; bestillinger, statistikk på volum, faktura og utestående, og vil kunne merke drivstoffkort eller sperre dem ved behov.

 

Noe vi ofte får spørsmål om:

Hvorfor er det reservert et høyt beløp på min konto etter jeg fyller drivstoff?

Det er ikke vi, men din kortutsteder/bank som reserverer beløpet. Det er regler fra Mastercard,Visa og Bankaxept som styrer dette. For Visa og Mastercard kan reservasjonen stå i noen dager før den blir borte, dette er et system de har hatt lenge. 

Nye regler gjelder ved bruk av Bankaxept; det reserverte beløpet skal bli borte kort tid etter tanking, og det faktiske beløpet debiteres. Vi har sett noen feiltilfeller hvor reservasjonen står til dagen etter, men bankene jobber med saken for at alt skal fungere raskere. Vi ser ikke mange feiltilfeller nå i september. Ved de tilfeller hvor det tar lengre tid, ta da kontakt med din bank/kortutsteder. 

Mer om de nye reglene for reservasjon av beløp ved tanking for alle drivstoffkjeder i Norge fra juli 2020 : https://bankaxept.no/viktig-informasjon/reservasjon-av-belop-pa-konto-ved-fylling-av-drivstoff/