Ansattprofil

Møt Liv Gaarder-Larsen

Etter fem år ute er det en glede å kunne ønske blide og løsningsorienterte Liv, velkommen tilbake til kundesenteret vårt!

– Jeg jobbet på kundesenteret hos DRIV tilbake i 2017. Da Ronny nå ringte og spurte om jeg kunne tenke meg stillingen som leder for kundesenteret, visste jeg svaret med det samme.

Lær av gode kollegaer

Liv har alltid jobbet med salg og service, og erfaringene strekkes seg på tvers av bransjer; fra reiseliv og kontormøblerbransjen, til logistikk og drivstoff. Med et hjerte som banker så sterkt for service, følger også en unik evne til å se sine medarbeidere og kollegaer.

— Hva er det med DRIV som gjør at du vil komme tilbake?

— DRIV er et selskap jeg mener har gode verdier, samt en egen evne til å tilpasse og endre seg i tråd med at verden og samfunnet rundt oss er i endring. For meg er det viktig å omgås flinke kollegaer som jeg kan lære både av og med! Det vet jeg at jeg også får her hos DRIV – en variert hverdag med muligheten til å utvikle meg.

Bodd i seks ulike land på 12 år

Når Liv ikke sitter på kundesenteret er hun gjerne å se ute i skisporet, eller ute på tur med hunden. Hun er heller ikke fremmed for å reise og oppleve nye steder med venner og familie.

– Historier og minner fra reiser rundt om i verden er det mange av! Mellom 2005 og 2017 har jeg faktisk bodd i seks ulike land, hvor ett av barna mine er født i København, og ett i Riyadh Saudi Arabia.

Et kundesenter med driv!

Kundesenteret i DRIV energi er stasjonert på Loesmoen i Hokksund. Liv har ansvaret for å utvikle prosesser og medarbeidere i tråd med bedriftens målsetninger for kommende år.

– Vi har mange spennende ting å ta tak i. Ikke minst får jeg lov til å lede et kundesenter med tøffere kvalitetsmål enn IKEA – de tar et rekordantall telefoner hver måned, innenfor en responstid på 20 sekunder – og kvaliteten på kundehåndteringen er fantastisk. Dette blir gøy!