Kundesenteret vant «Best på telefon» i Kundeserviceprisen 2024
Vi har visst det lenge – men nå er det også dokumentert:
Vårt kundesenter er best på kundeopplevelse!
Kåringen fant sted 14.mai i Oslo, under utdeling av Kundeserviceprisen 2024. Ringer du oss på hverdager kl.0730-1600 er du sikret en hyggelig prat og ekte engasjert håndtering av din forespørsel.
Et kundesenter vi er stolte av
Hver dag sørger Annie, Daniel, Andre, Siv, Ole Johnny, Christina og Liv for å motta kundehenvendelser på best mulig vis. Avbildet er Siv, Christina, Liv, Annie og Daniel.
Vi har også dyktige kundeservice-medarbeidere lokalt plassert i Midt-Norge og Hallingdal, som raskt kan løse de lokale behovene for kunden.
Vårt kundesenter tar 90% av telefonene innenfor en respons på maks 20 sekunder! Og nå har de bevist at kvaliteten er ypperlig i samtale med kunden.
Vi får stadig høre at kunden føler seg godt ivaretatt og blir gjenkjent på fornavn hos oss. Vi liker folk og har alltid plass til flere kunder:-)