Trøbbel med å motta faktura – gjelder for online.no epost

Siv, og de andre på kundesenteret, hjelper deg!

Vi beklager så mye!

Våre kunder med online.no epost-adresse opplever å ikke motta faktura. Det resulterer i at man får purring på en faktura man aldri har sett før.
Dette skyldes at Telenor oppgraderer sitt epost-system.
Vi beklager de utfordringer dette medfører, og vi hjelper selvfølgelig alle som henvender seg.

Hvordan kan vi løse dette?

Mange kunder har henvendt seg til oss om problemet. Det tar dessverre tid for Telenor å løse saken.
Men vi jobber med noen løsninger hos oss:
  • Opprette e-faktura eller avtalegiro
  • Bytte epost adresse i din kundekonto, til annet en online.no
  • Sende faktura i posten for en periode
  • Vi jobber kontinuerlig sammen med vår faktureringspartner, Sparebank1 Factoring, som følger opp ubetalte fakturaer hos online.no-kunder
  • Vi skyver selvfølgelig på betalingsfristen for de som henvender seg

VI GJØR VÅRT BESTE FOR Å HJELPE DEG! 😘